czwartek, 9 stycznia 2014

przetestuj nowe kapsułki piorące Vizir

Przetestuj nowe kapsułki piorące od Vizir,
do testów w Polsce zostanie wybrane aż 4000 osób!!!
Jest spora szansa na załapanie się do testów, 
już 23 stycznia pierwsze paczki zostaną wysłane do testerów,
formularz zgłoszeniowy możecie wypełnić TUTAJ
Każdy uczetnik otrzyma:
 DO własnego użytku:
  • 1 opakowanie kapsułek piorących (15szt)
  • Przewodnik projektu
  • książeczka "twoje badanie opinii
Do przekazania innym:
  • 1 opakowanie kapsułek piorących (15szt)
  • 20 ulotek Vizir

1 komentarz:

  1. Mam okazję testować kapsułki Vizir, dzięki temu, że zakwalifikowałam się do projektu trnd. Jedno opakowanie dostałam dla siebie, drugie rozdałam rodzinie i znajomym. Moim zdaniem kapsułki są rewelacyjne, dopierają nawet trudne plamy z ubranek mojej półrocznej córki. Bardzo cenię sobie wygodę użycia i to, że służą do prania zarówno białych ubrań jak i kolorowych. Osoby obdarowane często podkreślają fakt, że bardzo ładnie pachną.

    Nie musisz już męczyć się odmierzaniem proszku czy płynu do prania. Wrzucasz po prostu kapsułkę piorącą do pralki i gotowe!

    OdpowiedzUsuń